Klan Nowego Switu
Mój Klan
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum Klan Nowego Switu Strona Główna
Replay
Obecny czas to Czw 11:34, 28 Lis 2024
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Informacje
Nowosci
Sondy
Regulamin
Replay
Sparingi i mecze klanowe
Sprawy organizacyjne
----------------
Sprawy organizacyjne
Rada klanu NS
----------------
Rada klanu
Rekrutacja OTWARTA
----------------
Rekrutacja
Inne sprawy
----------------
Inne sprawy
Akademia
----------------
Akademia
Wszystkie kategorie
----------------
Shoutbox
Licznik
Czas
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Lorys
Wysłany: Nie 19:06, 03 Lut 2008
Temat postu:
1. Szybciej ulepszaj wydobycie drewna, od razu jak zbudujesz tartak
2. 2 min i masz 400 drewna, jak nie masz żarcia to weź ludka od drewna. W drewnie wystarczy Ci 7-8 kolesi
3. Wybuduj wokół zamku 10 pól na początku
4. Zrób 2 farmy minimum i dorób z 5 pól wokół nich
5. Do kamienia 10-11 chłopków, co Ty tak kombinowałeś z magazynami ?
6. Na zwiad wysyłąj łuczników, zawsze zaoszczędzisz troche jedzenia
7. Jak krowa ma 600 żarcia to ją zabij
8. Do 15 min musisz miec 3 koszary, nawet wcześniej
9. Do 14 min musisz miec gotowych min 10 pik by obronic się przed krzyżami
10. Nie buduj samych piechurów, rób ich na zmiane z łucznikami. Pamiętaj że zawsze w oddziale musisz miec 15 pik.
11. Po co Ci tyle jazdy ? a jak wróg zrobi piki ? rozniesie Ci ich w pył wtedy. Ja jazdy wogóle nie robie, chyba że janczarów
12. Musisz mieć wcześniej gildie magów, inaczej ciężko obronić się przed rushem azjatów albo wczesnym atakiem krzyżaków
13. DO 20 min musisz mieć 6 koszar, albo i wcześniej
Sparsk, zostałeś cofnięty do akademii, nie zapomnij zmienić nicku na aNS.
Ty Machina tez jesteś w akademi, to tez zmień nick na aNS
machina
Wysłany: Nie 11:40, 03 Lut 2008
Temat postu: NS^Machina(NS^Kaioshin) vs NS^Sparsk
http://rapidshare.com/files/88784014/NS_Kaioshin_Machina__vs_NS_Sparsk.wdm.html
wersja 1.12
niezbyt dlugi (31min 28s) trening dwoch graczy NS.
Pojedynek euro z arabami
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin